luni, 4 mai 2009

Miracolul din Sibiu

Astazi dragi prieteni am sa va prezint din perspectiva mea miracolul din Sibiu.
Nu este ceva paranormal sau cu extraterestri ci este vorba de echipa de baschet a Sibiului : CSU ATLASSIB , care ofera in ultimele zile bucurii imense iubitorilor acestui sport din oras.
Miracol este faptul ca in acest moment conducem campioana ultimelor 5 editii cu scorul general de 2-0 , miracol este atmosfera creata de suporterii Sibiului la fiecare meci , miraculoase sunt revenirile echipei care nu cedeaza chiar si atunci cand suntem condusi cu 18 puncte.
Sunt placut impresionat de fiecare data cand merg cu baiatul meu la meci de atmosfera din tribune , de bunul simt pe care-l poseda suporterii sibieni , de fair paly-ul de care dau dovada suporterii. Acesti suporteri merita sa fie dati exemplu tuturor galeriilor din tara pentru felul in care se comporta , pentru felul in care incurajeaza echipa favorita , pentru atmosfera creata.
Tin in mod expres sa le multumesc acestori fani adevarati pentru tot ceea ce fac pentru a crea o coregrafie de vis , pentru atitudinea lor si mai ales pentru ca ei exista in orasul in care m-am nascut si in care imi cresc copii. Va multumesc !!!!
Sunt mandru ca echipa noastra are asa suporteri si asa public , iar daca echipa campioana s-ar desemna dupa suporterii pe care-i are , echipa Sibiului ar trebui sa fie campioana cel putin 10 ani de acum incolo.
Hai CSU Sibiu !!!

Un comentariu:

  1. tavi, multumim. aprecierile sibienilor sunt cea mai mare lauda care se poate aduce galeriei Sibiului.

    RăspundețiȘtergere