joi, 16 aprilie 2009

de ce blog?

Buna ziua ,

Numele meu este Tavi si incepand de azi mi-am creat un blog. Pentru ce ?
Nici eu nu stiu in momentul asta dar este interesant sa-ti postezi gandurile de moment astfel incat sa fie citite de cineva ( daca este interesat binenteles ) , sa-ti compari ideile cu alti oameni ca poate asa perspectiva de a vedea lucrurile se schimba speram in bine.
Poate nu va citi nimeni aceste randuri , poate nu intereseaza pe nimeni ceea ce eu scriu dar pentru mine este important sa-mi astern gandurile de moment si sa interactionez cu alti oameni.
Prieteni sau nu parea tuturora este importanta pentru mine si sper ca in acest mod putem comunica mult mai usor.
Cu siguranta comunicarea este lucrul cel mai important in relatiile interumane. Datorita lipsei comunicarii se destrama prietenii , casatorii , afaceri si de aceea prin acest blog vreau sa prezint celor care sunt interesati parerea mea despre anumite lucruri sau fapte care se intampla in jurul nostru.
Am 37 ani , familie , 2 copii si pana in acest moment am trait destule experiente , unele frumoase , altele urate si de aceea sper ca prin postarile mele sa impartasesc din experienta pe care am acumulat-o pana in acest moment al vietii mele.
Este acest blog pentru mine (sau sper sa fie) o pledoarie pentru prietenie pentru relatii frumoase si de aceea sper ca cei care vor citi aceste ganduri sa fie mai optimisti dupa aceea si mai buni cu cei din jurul lor.

Pentru cei care citesc acest material astept sugestii despre subiecte.

Cu stima ,
Tavi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu