miercuri, 22 aprilie 2009

despre cinste si onoare

Zilnic interactionam intre noi oamenii si zilnic ne ies in cale diverse personaje sau personalitati. De asemenea zilnic auzim diverse povesti despre oameni cu care nu avem nimic in comun si a caror probleme ne marcheaza intr-un fel sau altul dar din toate acestea putem trage o singura concluzie si anume ca incet incet din relatiile umane dispare cinstea si onoarea.

Auzim ca ala i-a tras " teapa" lui cutare , ca altul l-a inselat pe cutare. Dupa aceia stai si te minunezi cum am putut evolua in directia negativa astfel incat unii considera lipsa cinstei si a onoarei o virtute . Pot sa spun halal virtute.

Sa fie de vina oare fiinta umana ? Sa fie de vina criza economica?

Habar n-am in momentul asta care este cauza dar pot sa spun ca in ritmul asta in cativa ani ne pierdem identitatea de oameni , ne pierdem prietenii si ajungem sa nu mai avem incredere unii in altii.

Nu stiu daca este bine sau rau dar un lucru este cert . Mie aceasta stare de fapt imi provoaca greata si as vrea sa ajung iara sa ma incred in semenii mei , sa am incredere in prietenii mei .

Oare sunt pre optimist? Vreau sa cred ca nu sunt singurul care simte asta. ........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu